O Eliliptickém kole

ElliptiGo vymysleli vrcholoví sportovci, triatlonisté, Ironmani (železní mužové), ultramaratonci a cyklisté s vědomím si všech potřeb a úskalí spojených s náročným a dlouhým tréninkem, aby ostatním sportovcům zjednodušili život a usnadnili cestu na vrchol, kde byli i oni.
Bez nadsázky lze tedy říci - "SPORTOVCI SOBĚ"
Trénink na ElliptiGO je příjemný a dynamický, procvičuje v podstatě všechny svalové skupiny (snad s výjimkou předního břicha) a oproti statickým trenažerům zapojuje i partie potřebné k udržení rovnováhy.
Při jízdě na ElliptiGo jsou eliminovány takzvané mrtvé body, což znamená nezatěžování kolen.
Díky kvalitní ergonomii eliptického pohybu nášlapných ploch umožňuje komplexní a velmi účinné posilování srdečního oběhu a zapojuje více svalových skupin najednou.
Na ElliptiGo procvičíte celé tělo, přirozený eliptický pohyb rozkládá zátěž do všech svalů a ideálně formuje postavu.
Jízdou na eliptickém trenažéru, podle studie amerických vědců z Physical Activity Resource Center (EPARC) z University of California, San Diego (UCSD), spalujete průměrně o 33% více kalorií oproti jízdě na kole při stejné rychlosti.

ElliptiGO a zdraví

ElliptiGo zajišťuje stejný ohyb kolene v obou fázích pohybu, a tím pádem koleno nerovnoměrně nezatěžuje, ale naopak zajišťuje správné posílení a protažení kolenního kloubu.
Chodidla a kotníky jsou v neustálém styku s nášlapy, a proto nedochází k odchylovaní z osy pohybu, a i kotníky jsou také rovnoměrně a správně posilovány. Minimalizovány jsou také úrazy a zhmožděniny z nesprávného došlapu.
ElliptyGo je tak vhodný i pro osoby s kloubními problémy.
Jízda na ElliptiGO kole přináší unikátní možnost přenést zdravý a intenzivní trénink, který byl doposud možný pouze v uzavřených prostorách ven na vzduch, do přírody, ale i cestou do práce.
Díky nahrazení ElliptiGo kilometrů za uběhnuté kilometry, můžete výrazně snížit množství dopadů a otřesů, které vaše tělo inkasuje během každého tréninkového dne. Brzy sami ucítíte, že tuto náhradu můžete udělat, aniž byste negativně ovlivnili váš závodní výkon, ba právě naopak. Vzhledem k tomu že došlapy, dopady a otřesy jsou příčinou většiny běžeckých zranění, tak snížením množství těchto rizikových prvků můžete snížit riziko zranění a prodloužit průměrnou tréninkovou délku. Mnoho elitních běžců americké Masters využívá ElliptiGO s cílem snížení množství otřesu a rizika došlapů, aby zvýšíli svou výkonnost. Šetří si klouby na ostrý výkon.